Maklumat Peribadi

Dalam blog ini, penulis memasukan sedikit sebanyak latarbelakang mengenai penulis dan yang berkaitan dengannya....

;
5:05 PTG

Keluarga

Dicatat oleh siti rohaidah




My Family



saya merupakan anak sulung daripada 4 orang adik beradik. Adik beradik saya 2 orang perempuan (termasuk saya) dan 2 orang lelaki. Saya mempunyai seorang ayah dan seorang ibu. Ayah saya bernama Lias bin Rahmat dan ibu saya pula Pn Sajirah binti Tukimin. Ayah saya seorang pekerja di Inst Tadbir manakala ibu saya seorang suri rumah. Adik bawah saya berumur 19 tahun dan sekarang sedang belajar di Kolej Sains Kesihatan Sungai Buloh dalam bidang farmasi, manakala adik yang ketiga baru tingkatan 5 di Sekolah Men Teknik Batu Pahat, adik saya yang bongsu pula baru darjah 3. Kami tinggal di Kg Seri Desa, Ayer Hitam Johor.










0 ulasan:

Catat Ulasan